Pelikán uvázda kombinované letenky, ktoré bežne nenájdete
Ušetrite čas vďaka našim inovatívnym technológiám a zakúpte si kombinácie leteniek, ktoré nikde inde nenájdete. Všetko jednoducho a rýchlo behom pár klikov.
Komerčné lety prevádzkuje viac než 1000 leteckých spoločností. Mnohé z nich ale nespolupracujú, keďže si vzájomne konkurujú. Miliardy kombinácii zaujímavých, dostupných či lacných letov tak na stránkach aeroliniek nikdy nenájdete.
Ako ich teda šikovne pospájať v jednej objednávke?
Pelikán prichádza s novým inovatívnym algoritmom, ktorý vyhľadáva aj také kombinácie letov rôznych dopravcov, ktoré online naozaj nikde inde nenájdete. Svoje 15-ročné skúsenosti z predaja leteniek sme pretavili do úplne nového produktu s názvom kombinované letenky.
Možnosť rezervovať viaceré samostatné letenky v rámci jednej objednávky je výhoda, ktorá šetrí nielen čas, ale aj peniaze. A aby ste sa v tom nestratili, pripravili sme pre vás stručný návod, ako sa počas cestovania s kombinovanými letenkami môžete vyhnúť zbytočným stresom či starostiam.

Podpalubná batožina? Stačí vyzdvihnúť
Kúpili ste si letenku s podpalubnou batožinou? Pri kombinovaní viacerých leteckých spoločností majte na pamäti, že po pristátí treba takúto batožinu spravidla vyzdvihnúť. Nasleduje teda aj opätovný check-in na prepážke leteckej spoločnosti, s ktorou letíte ďalej. Je to malá daň za to, že nie všetky aerolinky dokážu spolupracovať.
Výnimku tvoria lety spoločností, ktoré majú code-share spoluprácu. To znamená, že lietajú v rámci jednej leteckej aliancie. Vtedy si batožinu vyzdvihnete až vo finálnej destinácii. Tak či onak, presné informácie ohľadom batožiny vám kedykoľvek poskytne zákaznícky servis Pelikána.
Nezabudnite ani na váhové a rozmerové limity. Pelikán pre istotu posiela spolu s objednávkou leteniek najprísnejšie podmienky všetkých letov. To platí pre cestu tam, aj cestu späť. Cestujúci tak má po celý čas k dispozícii všetky potrebné informácie.

Check-in a zrušený let? Prémiová asistencia
Chcete sa vyhnúť starostiam s check-inom na letiskách či online? Vybavte všetko pod jednou strechou u nás v Pelikánovi. Ak si k letenke zakúpite náš balík prémiových asistenčných služieb, pripravili sme si pre vás množstvo výhod.
S balíkom našich prémiových asistenčných služieb za vás radi a bezplatne vybavíme on-line check-in pri všetkých vašich letoch s nízkonákladovými aerolinkami, čo je inak spoplatnenou službou. Pri letoch s tradičnými leteckými spoločnosťami sme tu pre vás rovnako. Stačí požiadať a opäť neplatíte nič navyše.
Okrem iného získate aj nadštandardnú asistenciu v neočakávaných prípadoch.
Oceníte ju najmä pri zmene či zrušení niektorého letu z vášho itinerára. Radi vám v týchto prípadoch pomôžeme nájsť vhodnú alternatívu. Dokonca, aby toho nebolo málo, s prémiovými asistenčnými službami získate aj kompenzáciu nákladov spojenú s rezerváciou nových leteniek až do výšky 200 eur na pasažiera. V prípade, že vaša nová letenka bude stáť viac, budeme vás o potrebe doplatku informovať vopred a bude len na vašom rozhodnutí, ktoré riešenie si vyberiete. Aj keď ide o veľmi ojedinelé situácie, práve v nich je obrovskou výhodou mať na telefóne skúseného cestovateľského experta.

Čo ak nakoniec nemôžem? Unikátne poistenie
Väčšinu najlacnejších leteniek tradičných aeroliniek a nízkonákladových leteckých spoločností nemožno meniť, ani rušiť. V prípade potrebnej zmeny je tak často dostupné len jedno jediné riešenie – kúpa novej letenky.
Pokiaľ teda kupujete letenky v dostatočnom predstihu, určite odporúčame si k nim zaobstarať aj poistenie Storno alebo Istota. Do nákupného košíka si jeden z balíkov poistenia pridáte opäť veľmi jednoducho a rýchlo. Jedným kliknutím. V Pelikáne sme spolu s poisťovňou vyskladali jedinečné poistenie, ktoré výrazne zmierni riziko straty peňazí v prípade nevycestovania.
Aj v prípade kombinovaných leteniek pritom zaplatíte za toto poistenie rovnakú sumu ako pri ostatných, takpovediac bežných letenkách. Pri najčastejších dôvodoch zrušenia vašej rezervácie tak s najväčšou pravdepodobnosťou dostanete naspäť takmer plnú sumu, ktorú ste za vaše letenky uhradili. Toto jedinečné poistenie ušetrilo stovkám našich klientov už tisíce eur.

Messenger, Whatsapp, iMessage? Vždy s vami
V prípade akýchkoľvek neočakávaných situácií vám ochotne poradíme a pomôžeme. Radi tiež vo vašom mene zabezpečíme komunikáciu s leteckou spoločnosťou ohľadom prípadného nároku na náhradné letenky či hotel zdarma, finančnú kompenzáciu alebo voucher na stravu či inú službu.
Navyše, s prémiovými asistenčnými službami účty za telefón hradíme my. Radi vám na vyžiadanie v prípade potreby zavoláme a radi za vás aj všetko vybavíme priamo s leteckou spoločnosťou. Náš Zákaznícky servis hovorí šiestimi jazykmi, vám stačí slovenčina. Stále málo?
Neváhajte sa na nás obrátiť aj prostredníctvom online mobilných aplikácií ako Messenger, Whatsapp či iMessage. Ak teda nastane pred alebo počas vašej cesty akýkoľvek problém, máte sa na koho obrátiť, pretože Pelikán je v tom spolu s vami.

- Pýtate sa prečo kupovať cez Pelikán? Pozrite si týchto 6 dôvodov
- Pelikán 2019: Unikátne letenkové kombinácie a rezervácie bez mien
Ak máte pripomienku alebo ste našli chybu, napíšte, prosím, na [email protected]. Ak máte super cestovateľský príbeh, recenziu, reportáž či blog a chcete sa o svoje zážitky podeliť so svetom, nebojte sa nám svoj text poslať na [email protected]. Radi ho zverejníme v sekcii Cestovatelia.
Špeciálne zľavy pre našich čitateľov
- Zľava 20€ na letenky - stiahni si našu novú appku, pri objednávke letenky zadaj zľavový kód PECKYAPPKA a máš to o 20€ lacnejšie.
- Ubytovanie cez Booking.com za kamošské ceny, klikni a vyhľadaj si konkrétnu destináciu.
- Výhodný bus na letisko? Odporúčame ti našich kamošov zo Slovak Lines - bezplatná Wi-Fi, klimatizácia, nástup priamo pri termináli letiska, Viedeň - Bratislava 24-krát denne
- Odporúčame ti aj našu uzavretú Facebook skupinu Pelipecky.sk VIP.
- Naša srdcovka - cestovateľský newsletter, ktorý odoberajú desaťtisíce cestovateľov:
