Nájdeš nás aj na:

Koronavírus

Potrebujete pomôcť? Vyplňte formulár najskôr 72h pred letom

Potrebujete pomôcť? Vyplňte formulár najskôr 72h pred letom

Vážení zákazníci Pelikána, milí priatelia, vzhľadom na krízovú situáciu nielen v leteckej doprave a s ňou spojený nápor na náš zákaznícky servis by sme vás chceli poprosiť o nasledovný postup, ktorý nám pomôže zabezpečiť čo najrýchlejšiu a najužitočnejšiu pomoc pre každého zákazníka Pelikána, čiže aj pre vás.

Reklama

Ak sa potrebujete dostať domov

Ak potrebujete zabezpečiť cestu domov, vzhľadom na aktuálne možnosti a situáciu vám odporúčame čím skôr kúpiť novú letenku na letisko vo Viedni či Prahe, prípadne využiť iný druh dopravy, ak je to vo vašej situácií a destinácii možné.

Zároveň vám v urgentných prípadoch odporúčame postupovať podľa inštrukcií nižšie, ktoré vám môžu pomôcť v tejto zložitej situácii a pri návrate domov:

  • zaregistrovať sa na webe Ministerstva zahraničia Slovenskej republikystačí kliknúť TU
  • kontaktovať najbližšie veľvyslanectvo Slovenskej republikystačí kliknúť TU, za účelom využitia prípadných repatriačných letov pre slovenských občanov, ktoré by vás mohli dopraviť späť domov. Odporúčame tiež kontaktovať i najbližšie ambasády Českej republiky, Rakúska, Nemecka, Poľska a Maďarska alebo akýkoľvek dostupný konzulát krajiny Európskej únie.

Podľa aktuálnych informácií Slovenská republika, Česká republika, Rakúsko, Nemecko, Maďarsko či Poľsko už niekoľko dní organizujú a budú organizovať i ďalšie repatričné lety pre návrat svojich občanov z rôznych destinácií.

Odporúčame preto kontaktovať všetky vyššie uvedené zastupiteľstvá európskych krajín a spolu so slovenským veľvyslanectvom ich požiadať o pomoc s návratom domov. Pokiaľ občania Slovenskej republiky chcú využiť repatričné lety susedných krajín, je potrebné, aby o nich vedelo aj slovenské ministerstvo zahraničných vecí a hlavne príslušné slovenské veľvyslanectvo i zastupiteľstvo danej krajiny.

Akonáhle slovenské ministerstvo zahraničných vecí poskytne akékoľvek nové informácie o repatričných letoch pre slovenských občanov, bude vás môcť po žiadosti o pomoc prostredníctvom príslušných slovenských ambasád kontaktovať.

Ak potrebujete vyriešiť zmenu/vrátenie peňazí

Prosíme, kontaktujte nás výhradne cez ŠPECIÁLNY KONTAKTNÝ FORMULÁR NA WEBE PELIKAN.sk a určite v ňom uveďte dátum vášho odletu aj kód rezervácie Vašich leteniek. STAČÍ KLIKNÚŤ TU.

V prípade, že sa nás aj napriek tomu rozhodnete kontaktovať e-mailom, v predmete správy rovnako uveďte dátum vášho odletu a váš rezervačný kód. 

Vopred ďakujeme za pomoc i spoluprácu a zároveň vás prosíme, majte na pamäti, že:

  • ak ste už zákaznícky servis Pelikána prostredníctvom formulára kontaktovali, nerobte tak opakovane. Naši kolegovia sa s vami pokúsia spojiť akonáhle to bude možné
  • prednostne vybavujeme žiadosti zákazníkov Pelikána s odletom do 72 hodín, keďže vyťažené kapacity nášho zákazníckeho servisu sa sústredia prioritne na pomoc tým, ktorí sa pokúšajú dostať zo zahraničia späť domov a naopak tým, ktorí potrebujú cestovať do zahraničia v najbližších dňoch
  • ak máte odlet neskôr ako o 72 hodín, zákaznícky servis Pelikána zatiaľ nekontaktujte vôbec. Keďže sa situácia mení z hodiny na hodinu, oficiálne úrady i letecké spoločnosti môžu rozhodnutie o vašom lete ešte niekoľkokrát zmeniť. V prípade potreby môžete kontaktovať aj vašu leteckú spoločnosť

Robíme všetko, čo je v našich silách

Ospravedlňujeme sa, že zákaznícky servis Pelikána – vzhľadom na množstvo neustále sa meniacich, pribúdajúcich a stupňujúcich opatrení či reštrikcií v leteckej doprave – aktuálne nedokáže na každú z tisícov požiadaviek Vás, našich zákazníkov, reagovať tak promptne, ako ste štandardne zvyknutí.

Ešte raz ďakujeme za trpezlivosť, zhovievavosť a pochopenie.
Váš Pelikán

Komentáre

Horúce #PELIPECKY

Novinky a správy zo sveta cestovania

Svet zachraňuje aerolinky, Európa na čele s Merkelovou aj cestovky https://t.co/fGOlfT3sJw #novinky4 hodiny dozadu
Aerolinky strácajú milióny, aj keď sú ich lietadlá územnené https://t.co/FUdB6wIS0C #novinky7 hodín dozadu
Cestujete na Slovensko zo zahraničia? Musíte sa registrovať https://t.co/0w1tLOcIRX #novinky11 hodín dozadu
Koronavírus a cestovanie – všetko, čo potrebuješ vedieť https://t.co/QOAvhIh2a4 #novinky11 hodín dozadu
Repatriácia z Miami do Bratislavy sa odkladá o týždeň (aktualizované) https://t.co/k0o2fNZUQR #novinky12 hodín dozadu
Emirates od 6. apríla obnovia niektoré lety. Zatiaľ len jedným smerom https://t.co/anHbtjVaed #novinky3 dni dozadu
Airbnb ponúka ubytovanie zadarmo pre doktorov a záchranárov bojujúcich s COVID-19 https://t.co/d2dAnWfBRZ #novinky3 dni dozadu
Kultúrny program počas karantény: Van Gogh, Banksy, Rómeo a Júlia online https://t.co/W5ZggbUhcU #novinky3 dni dozadu
Lufthansa zrejme dostane miliardovú pomoc od Nemecka https://t.co/1rfSjWdqjK #novinky3 dni dozadu
Belgicko zvažuje zoštátnenie Brussels Airlines https://t.co/qUeWCVm2gM #novinky3 dni dozadu

Odporúčame tiež:

Advertisement
Advertisement
Hore