Cestujúci ekonomickej triedy budú v United Airlines nastupovať skôr než ostatní
Obsah článku
Doposiaľ sme boli zvyknutí na to, že cestujúci vo vyšších triedach nastupovali prví – a samozrejme platí to aj v súčasnosti. Americké aerolinky United Airlines však aktuálne experimentujú s novým pravidlom, ktoré im má pomôcť zabezpečiť dostatočný sociálny dištanc medzi cestujúcimi.
V snahe zabezpečiť dodržiavanie pravidiel dištancu pošlú United na palubu cestujúcich podľa radov a nie podľa cestovateľskej triedy. Táto metóda bude zatiaľ uplatňovaná až do konca mája.
Ako to bolo doteraz?
Americké aerolinky doposiaľ púšťali na palubu cestujúcich podľa prísnej postupnosti. Najprv nastupovali cestujúci so zdravotným postihnutím, malé deti, vojaci, majitelia prémiových kariet, biznis cestujúci, premium economy cestujúci a následne podľa jednotlivých tried aj cestujúci ekonomickej triedy.
Čo sa vlastne zmení?
Tí, ktorí sedeli v zadnej časti lietadla, nastúpia najskôr. Do lietadla teda ľudí budú volať postupne od najzadnejších radov až po prvé rady, kde sa nachádzajú sedadlá pre premium economy a biznis cestujúcich.
Biznis cestujúci majú pritom zohľadnený v cene letenky prednostný nástup. United Airlines však ubezpečili cestujúcich vo vyšších triedach, že ide o dočasné riešenie.
Prečo to robia?
United spúšťa novú metódu nástupu do lietadla v snahe minimalizovať počet ľudí v uličke naraz. Ak všetci postupne nastúpia do lietadla podľa radov smerom odzadu-dopredu, nemal by nikto upchávať uličku a vytvárať zbytočné prestoje, ktoré môžu byť potenciálne nebezpečné pri dodržiavaní sociálneho dištancu.
Opatrením sa urýchli proces nástupu do lietadla a očakáva sa, že cestujúci sa nebudú musieť obchádzať v uličke, či stretávať sa v úzkom priestore.
Odporúčané články:
- Na palube lietadla sa vírus vzduchom bežne neprenáša. HEPA filter búra mýty
- United Airlines zverejnili zoznam letov, ktoré sa už v roku 2020 nevrátia
- United Airlines už zvažujú opätovné spustenie letov do Číny
Ak máte pripomienku alebo ste našli chybu, napíšte, prosím, na [email protected]. Ak máte super cestovateľský príbeh, recenziu, reportáž či blog a chcete sa o svoje zážitky podeliť so svetom, nebojte sa nám svoj text poslať na [email protected]. Radi ho zverejníme v sekcii Cestovatelia.
Špeciálne ponuky pre našich čitateľov
- Odporúčame ti aj našu uzavretú Facebook skupinu Pelipecky.sk VIP.
- Naša srdcovka - cestovateľský newsletter, ktorý odoberajú desaťtisíce cestovateľov:
- Výbery z bankomatu zdarma, výhodné kurzy pri cestovaní do zahraničia a cashback u obľúbených značiek získaš exkluzívne cez Pelikán, založ si konto cez Revolut
- Ubytovanie cez Booking.com za kamošské ceny, klikni a vyhľadaj si konkrétnu destináciu.
- Výhodný bus na letisko? Odporúčame ti našich kamošov zo Slovak Lines - bezplatná Wi-Fi, klimatizácia, nástup priamo pri termináli letiska, Viedeň - Bratislava 24-krát denne