Necestujte pod vplyvom sociálnych sietí! Nový Zéland má originálnu turistickú kampaň
Nový Zéland spustil humornú kampaň nazvanú Travelling under the social influence, ktorá má upozorniť ľudí, aby sa prestali fotiť „influencerským“ štýlom pri top turistických miestach v krajine.
Kampaň pozostáva z vtipných videí a prosí cestovateľov, aby sa vyhli klišé fotografiám na sociálnych sieťach, vyskúšali nové zážitky a zdielali aj iné aspekty krajiny, ako tie, ktoré môžeme neustále idieť na Instagrame či Facebooku. Vo videách vystupuje komik Thomas Sainsbury. Kampaň zorganizovala Turitsická organizácia Nový Zéland. Jej hlavnou doménou je skvelý humor a troška sarkazmu.
Thomas v úlohe rangera naháňa zločincov v podobe turistov, ktorí si robia najpredvídateľnejšie fotografie na najpredvídateľnjších miestach a zdieľajú ich na svojich sociálnych sieťach.
Cieľom kampane je nabádať turistov a influencerov, aby sa tentokrát zamerali na miesta, ktoré nie sú dokola zobrazované na sociálnych sieťach. Nový Zéland chce tiež upozorniť na nebezpečenstvo pri niektorých fotografiách, ako napríklad tie uprostred ciest s premávkou.
Ak máte pripomienku alebo ste našli chybu, napíšte, prosím, na [email protected]. Ak máte super cestovateľský príbeh, recenziu, reportáž či blog a chcete sa o svoje zážitky podeliť so svetom, nebojte sa nám svoj text poslať na [email protected]. Radi ho zverejníme v sekcii Cestovatelia.
Špeciálne ponuky pre našich čitateľov
- Odporúčame ti aj našu uzavretú Facebook skupinu Pelipecky.sk VIP.
- Naša srdcovka - cestovateľský newsletter, ktorý odoberajú desaťtisíce cestovateľov:
- Výbery z bankomatu zdarma, výhodné kurzy pri cestovaní do zahraničia a cashback u obľúbených značiek získaš exkluzívne cez Pelikán, založ si konto cez Revolut
- Ubytovanie cez Booking.com za kamošské ceny, klikni a vyhľadaj si konkrétnu destináciu.
- Výhodný bus na letisko? Odporúčame ti našich kamošov zo Slovak Lines - bezplatná Wi-Fi, klimatizácia, nástup priamo pri termináli letiska, Viedeň - Bratislava 24-krát denne