Novinky
Zmeny v plánoch? Uprav si letenku bez udania dôvodu s novou službou
Obsah článku
Jupí! Rezervoval(a) si si letenku do vysnívanej destinácie a nevieš sa už dočkať? Pri objednávaní leteniek nechceme ani len pomyslieť na to, že by sa náš výlet či dovolenka nakoniec neuskutočnili. Človek však mieni a život mení, čo občas prináša komplikácie aj pri cestovaní. No a keď sa už čosi nepríjemné prihodí, nemusí to vždy spadať do tabuliek odškodnenia v rámci poistenia. Niektoré veci je ťažké vysvetliť, a preto sme prišli s novinkou – službou „Zmena z akéhokoľvek dôvodu.“
Presne tak, rozumej ako čítaš. S novou službou môžeš prekopať svoju letenku od základov bez udania dôvodu až do 3 dní pred prvým odletom.
Ako to funguje?
Pri zakúpení služby Zmena z akéhokoľvek dôvodu máš na zmenu údajov na letenke k dispozícii kredit vo výške až 80% ceny z rezervácie. Zmeniť môžeš napríklad deň odletu, ale aj destináciu či dokonca leteckú spoločnosť, ak máš v rámci obdržaného kreditu a všeobecných podmienok na túto zmenu nárok.
Po spracovaní tvojej požiadavky na zmenu ti ponúkneme dostupné možnosti na zmenu letenky. Keď si zvolíš a odsúhlasíš zmenu, my ti obratom zašleme nové údaje o rezervácii. Ak poplatok za danú zmenu nepresiahne výšku 80% ceny z pôvodnej rezervácie, nemusíš nič doplácať.
Aké podmienky pre využitie služby treba dodržať?
- Zmeniť je možné akékoľvek prvky z rezervácie do 3 dní (72 hodín) pred prvým odletom
- Nemusíš uvádzať žiaden dôvod ani doklad
- Ide o jednorazovú zmenu – nie je možné vykonať viacero zmien v rôznych formulároch/žiadostiach
- Kredit 80% z ceny rezervácie je potrebné použiť hneď a nie je možné ho vrátiť
- Kredit je možné využiť na zmenu letenky cez Pelikán
Kedy nie je možné službu využiť?
- Ak si rezerváciu zrušil ty, spoločnosť Pelikán alebo poskytovateľ zájazdu
- Ak požiadaš o zmenu neskôr ako 3 dni pred prvým odletom
- Výška kreditu nesmie presiahnuť 3000€ za rezerváciu
Ako si službu Zmena z akéhokoľvek dôvodu zakúpiš a koľko stojí?
Novú službu od Pelikána je možné si zakúpiť priamo pri procese rezervácie leteniek. Možnosť pridať k objednávke službu Zmena z akéhokoľvek dôvodu nájdeš v časti „Vylepšite svoju letenku“ alebo v kroku „Zhrnutie a výber platby“ To tiež znamená, že si túto službu nemôžeš zakúpiť dodatočne.


Cena za službu je individuálna pri každej objednávke a odvíja sa podľa ceny rezervácie.
Ako si môžeš zmenu uplatniť?
Na uplatnenie zmeny máš 2 možnosti:
- Najrýchlejším spôsobom je využiť špecializovaný online formulár, ktorý vyzerá takto:

Tento formulár nájdeš v e-maile, ktorý si obdržal(a) spolu so svojou objednávkou letenky.
- Ďalšou možnosťou je kontaktovať zákaznícky servis na adrese [email protected].
Po spracovaní tvojej požiadavky ti ponúkneme rôzne návrhy na úpravu údajov. Keď si zvolíš a odsúhlasíš zmenu, my ti obratom zašleme nové údaje o rezervácii.
Ak máte pripomienku alebo ste našli chybu, napíšte, prosím, na [email protected]. Ak máte super cestovateľský príbeh, recenziu, reportáž či blog a chcete sa o svoje zážitky podeliť so svetom, nebojte sa nám svoj text poslať na [email protected]. Radi ho zverejníme v sekcii Cestovatelia.
Špeciálne zľavy pre našich čitateľov
- Zľava 10€ na letenky - stiahni si našu novú appku, pri objednávke letenky zadaj zľavový kód PECKYAPPKA a máš to o 10€ lacnejšie.
- Výbery z bankomatu zdarma, výhodné kurzy pri cestovaní do zahraničia a cashback u obľúbených značiek získaš exkluzívne cez Pelikán, založ si konto cez Revolut
- Ubytovanie cez Booking.com za kamošské ceny, klikni a vyhľadaj si konkrétnu destináciu.
- Výhodný bus na letisko? Odporúčame ti našich kamošov zo Slovak Lines - bezplatná Wi-Fi, klimatizácia, nástup priamo pri termináli letiska, Viedeň - Bratislava 15-krát denne
- Odporúčame ti aj našu uzavretú Facebook skupinu Pelipecky.sk VIP.
- Naša srdcovka - cestovateľský newsletter, ktorý odoberajú desaťtisíce cestovateľov:
